بسم بود
نوشته شده توسط : farzaneh

می خواهم و می خواستمت تا نفسم بود

 

می سوختم از حسرت و عشقِ تو بَسَم بود

 

عشق تو بَسَم بود که این شعله بیدار

 

روشنگرِ شبهای بلندِ قفسم بود

 

آن بختِ گُریزنده دمی آمد و بگذشت

 

غم بود که پیوسته نفس در نفسم بود

 

دست من و آغوش تو ! هیهات ! که یک عمر

 

تنها نفسی با تو نشستن هوسم بود

 

بالله که بجز یادِ تو ، گر هیچ کسم هست

 

حاشا که به جز عشق تو گر هیچ کسم بود

 

لب بسته و پر سوخته ، از کوی تو رفتم

 

رفتم ، بخدا ، گر هوسم بود بَسَم بود !

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد





:: بازدید از این مطلب : 1174
|
امتیاز مطلب : 205
|
تعداد امتیازدهندگان : 54
|
مجموع امتیاز : 54
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar01.jpg
دريا در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
سلام خيلي شعره زيبايي بود فرزانه خانم

اميد وارم هميشه موفق و پيروز باشي.

من شمارو با اسم زيبات لينك مي كنم.

من و با اسم وب لاگم لينك كن ممنون

به كلبه درويشي من خوش آمديد.

ممنون مي شم.




/commenting/avatars/farzaneh84-335879.gif
دوخواهر در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
سلااااااااااااااام
مرسی عزییییییییییزه دلم
ممنوووووووون از حضوره گرم

/weblog/file/img/m.jpg
دوخواهر در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
سلااااااااااااااام
مرسی عزییییییییییزه دلم
ممنوووووووون از حضوره گرم

/weblog/file/img/m.jpg
مـ ـيـ مـ ـيـ ـر مـ بـ ـ ـرا تـ ـ M در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
سلام
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

/commenting/avatars/avatar05.jpg
دوست جونی در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
درون دل که پیدا نیست
پر از زندان و زندانیست
تو را محکوم دل کردم
نمی دانم دلیلش چیست
سبب شاید همین باشد
بدون تو نباید زیست




نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: